Getin Noble Bank SA – zmiany w Regulaminie oraz Tabeli Opłat i Prowizji

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na liczne prośby o interwencję i przygotowanie reklamacji dotyczącej dokonanej przez Getin Noble Bank SA zmiany w Regulaminie oraz w Tabeli Opłat i Prowizji, udostępniamy wzór reklamacji wraz z pouczeniem. Reklamacje nie zawierają pogłębionej analizy prawnej zagadnienia, jednak powinny skłonić Rzecznika Finansowego do podjęcia interwencji, zwłaszcza, jeżeli zaczną do niego docierać sygnały z terenu całego kraju, dotyczące (w naszym przekonaniu niezgodnych z prawem konsumenckim) działań banku. Prosimy o realizowanie działań zgodnie z umieszczonym na stronie 4 pisma pouczeniem. Wzór reklamacji mogą Państwo pobrać TUTAJ. Dokument będzie jeszcze dopracowywany, jednak z uwagi na fakt, że jest to sprawa pilna i niepokojąca dużą ilość Kredytobiorców, wzór pisma udostępniamy już teraz.